Particulieren administratie

1671 Administratieve diensten is een vangnet voor wie problemen ondervindt bij het voeren van zijn/haar financiële administratie. Zaken als het ordenen van de administratie, het invullen van papieren voor huur/ zorgsubsidies en het invullen van online formulieren, kan 1671 op deskundige wijze voor u verzorgen. Dit omdat het taken zijn die veel energie opslokken en tijd vergen, en die wellicht te lastig zijn om zonder hulp buitenaf zelf af te handelen.

Met welke administratieve taken kan 1671 u zoal helpen:

  • Het op orde brengen van uw administratie;
  • Het regelen van uw bankzaken zoals het overzetten naar Iban;
  • Het verzorgen van uw internetbetalingen of uitleg geven over hoe dit moet;
  • Het verzorgen van uw ziektekostendeclaraties bij verzekeringsmaatschappij;
  • Het instellen van automatische incasso’s
  • Het invullen (online) formulieren zoals het aanvragen van DigID;
  • Het aanvragen van kwijtschelding of vergoedingen van gemaakte kosten;
  • Hulp bij post/telefoon/correspondentie;
  • Het opstellen van een overzicht van de looptijden van contracten;
  • Het in kaart brengen van uw kosten;
  • Het opzeggen van abonnementen e.d;
  • Hulp bij overstappen naar bijvoorbeeld een ander telefoonabonnement;
  • Het bijhouden van uw huishoudboekje.

Wie kunnen er gebruik maken van hulp bij thuisadministratie?

Iedereen die problemen ondervindt bij het voeren van zijn/haar financiële administratie, kan zich aanmelden. De beroepskracht legt een eerste huisbezoek af om te beoordelen of de oudere in aanmerking komt voor de dienstverlening.

Wilt u een kennismaking aanvragen? Bel of mail dan gerust, wij komen vrijblijvend bij u langs voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.